10 oktober 2010

een begin…

…van mijn blog.

Natuurlijk weet ik niet hoe ik ga beginnen en was al geneigd om een WTF krachtkreet te gebruiken net als m'n 1e tweet…
Ook zoiets dat ik waarschijnlijk wel leuker ga vinden als het wat meer voeten aan aarde heeft gekregen. Net als deze blog kruipt het nog en staat nog niet eens in z'n kinderschoenen.
Uiteraard wil ik als 1e de lay-out helemaal in order hebben om het daarna compleet in te gerichten met linkjes en url-letjes… hoewel dat juist van die dingen zijn die gaande weg gaan groeien.
En dat is het dus. Mijn persoonlijke… ach, hoe zal ik het noemen? Ik weet dat ik het de rest van mijn leven tegen zal blijven komen, maar het komt in dit geval erop neer dat als ik tevoorschijn kom met dit blog moet iedereen vol ontzag en waardering versteld steil achterover vallen.
Yep. Dat zou wel heel erg stoer zijn, ja.

Voor de luitjes die mij goed kennen zal dit ze niet verbazen. Maar voor jullie die mij niet  al te persoonlijk kennen: aangenaam kennis te maken.
Als ik het goed heb kan je altijd reageren en daar staat de deur natuurlijk altijd voor open.
Nu ga ik mijn profiel invullen en daarna ga ik me bedenken wat ik zoal op mijn blog kwijt wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten